czwartek, 27 sierpnia 2015

Rozwiąż zagadkę

 

Kiedy rozpoczęłam pracę w szkole przerażała mnie ilość gazetek ściennych znajdujących się w mojej pracowni i tuż przed wejściem do niej. Zastanawiałam się jak je zagospodarować, żeby były interesujące i nie wymagały ode mnie ciągłej aktualizacji. Pewnego dnia wpadłam na pomysł, że na gazetce znajdującej się na korytarzu zrobię taki mini kącik z zagadkami dla uczniów. Pierwsza okazała się sukcesem i od tej pory co miesiąc uczniowie mają szansę sprawdzić swoją wiedzę i spostrzegawczość. Przygotowywane przeze mnie zagadki związane są oczywiście z językiem angielskim. Uczniowie, którzy poprawnie je rozwiążą zwykle otrzymują cząstkowe oceny bardzo dobre lub celujące bądź jakieś drobne gadżety (ołówek, breloczek itp.) Poniżej zamieszczam kilka zdjęć moich zagadek:





5 komentarzy: