niedziela, 31 sierpnia 2014

Stars & Pounds


Korzystając z pomysłów Darii z http://hummingbirdels.blogspot.com/ postanowiłam w tym roku szkolnym rozwinąć mój system motywacyjny „Stars of the week” o kolorowe banknoty. Wybrałam funty (£5, £10, £20 i £50). Zmodyfikowałam wzór zaproponowany na hummingbirdels.blogspot.com. Można go tu znaleźć. Każdy banknot ostemplowałam,
na wypadek gdyby któryś z moich uczniów próbował go podrobić :) 
 Tak wyglądają moje funty po wydrukowaniu:
Na koniec każdego tygodnia będę „wypłacać” funty za zdobyte gwiazdki.  Za każde 5 gwiazdek uczeń otrzyma £5 itd. Dodatkowo uczniowie z tytułem „Star of the week” otrzymają premię w wysokości £25.  Zdobyte funty będą przechowywać w kopertach na końcu zeszytu.
Za uzbierane banknoty uczniowie będą mogli „kupić” nagrodę (ocenę bardzo dobrą, celującą itd.) oraz losy na loterię lub „zapłacić” za niewłaściwe zachowanie na lekcji czy brak pracy domowej.
Do tej pory „Stars of the week” cieszyły się dużym zainteresowaniem uczniów i rodziców. Mam nadzieję, że wzbogacone o funty również okażą się świetnym pomysłem.

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że pomysł z dolarami Ci się spodobał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń